poniedziałek, 21 lipca 2014

TRIP

 
 
 
 
 
Korzystając znów z tej pięknej lipcowej pogody wybrałam się na spacer i wycieczkę rowerową. Uwielbiam tak spędzać czas, na łonie natury, świeżym powietrzu. Relaks do kwadratu.
Wtedy pozytywna energia  przychodzi sama, tak po prostu czuję się o wiele lepiej. Zmęczona z kroplami potu na czole jestem o wiele bardziej wypoczęta niż spędzając cały dzień przed telewizorem i komputerem. Uśmiech pojawia się sam. A oto rada dla smutasów i umierających z nudów uczniów, studentów dla wszystkich. Wstań, rusz się! Pograj w piłkę, badmintona, pojeźdź na rowerze, pobiegaj. Zmęcz się, a uśmiech przyjdzie sam! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

25 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, ja czas wolę spędzać opalając się - nienawidzę jazdy na rowerze - wybieram deskę :)

    make-it-to-the-top.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale na pewno będę zag;lądałą tu częściej!!!

    carolinedicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :))

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jest aktywnie spędzać czas :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama musze się niedługo wybrać na wycieczkę rowerową!Super zdjęcia :) ,w tym ostatnim jestem zakochana <3
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia<3
    Zazdroszczę urody;D

    http://itsalreadydoesntmatterbooks.blogspot.com <<<< Zapraszam;
    za obserwację i zadanie pytania w komentarzu do ostatniego posta wypromuję twojego bloga w następnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie ładne zdjecia ;) jeśli masz chwile to zajrzyj do mnie moze ci sie coś spodoba pozdrawiam :)) http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie uznaje obserwacji za obserwacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz!
    To prawda, lepiej wyjść z domu i np. wyjść na spacer, szczególnie gdy na dworze ładna pogoda :)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny blog i post, nie mogę się doczekać kiedy kolejny raz mnie zadziwisz! :) ♥

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/
    (Bardzo proszę o klikanie w linki w najnowszym poście: w zamian obserwuje, komentuję i polecam bloga w następnym poście) ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tak strasznie nie lubię rowerów :P Ale po zdjęciach wnioskuję, że musiało być cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te zdjęcia :)



    http://oligatorekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Również uwielbiam spędzać czas na świeżym powietrzu :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia są bajeczne , jakby robione u profesjonalisty :)
    również lubię spędzać czas na świeżym powietrzu - rower najlepsze rozwiązanie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. JAka wspaniała jakość zdjęć , jestem zachwycona

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia i bardzo fajna sukienka, obserwuje :)
    loloroco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam w takie lipcowe/sierpniowe dni wyjść na spacer, pooddychać świeżym powietrzem i po prostu pomyśleć. :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia! Ja również lubię tak spędzać czas :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się Twoja sukienka <33
    Uwielbiam jazdę na rowerze :)

    Pozdrawiam,

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze! Naprawdę motywują!
Jeśli spodobał Ci się mój blog, to zaobserwuj i zostań na dłużej!
Nie uznaje obserwacji za obserwację.