czwartek, 10 lipca 2014

Fruits and vegetables!

 
Mamy lato. Żadna nowość, jednak czasem nie w pełni wykorzystujemy uroki tej pory roku. Mówię tu konkretnie o warzywach i owocach. Znam wiele osób, które bardzo wyczekują różnych letnich smakołyków, a potem w tej całej bieganinie wszystko ulatuje. Do tej grupy można zaliczyć i mnie. Niestety. Właśnie to sobie uświadamiając już jakiś czas temu, postanowiłam, że to lato upłynie pod znakiem naturalnego jedzenia i dużej, dużej ilości wypitej prze ze mnie wody!
Teraz codziennie rano jem sezonowe owoce, póżniej sałatki z warzyw i owoców i na kolację to samo. I tak w kółko. Uwierzcie mi na słowo. Czuje się o niebo lepiej, stan mojej skóry też się zmienia i to na lepsze. Czego chcieć więcej? Taki styl życia bardzo, bardzo mi odpowiada!

Zamierzam również zacząć ćwiczyć i biegać ale nie wszystko na raz.
Podsumowując zachęcam wszystkich do takiego stylu życia!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Do zorganizowania wypijanej prze ze mnie wody już jakiś czas temu szukałam aplikacji na smartfona która by mi w tym pomogła. Oczywiście z pomocą przyszły mi dziewczyny z loveandgretshoes. Aplikacja Water Your Body spełnia wszystkie moje oczekiwania. Wylicza odpowiednią ilość mililitrów wody lub innego napoju do naszej wagi którą musimy wypić każdego dnia, co jakiś czas przypomina nam bardzo fajną melodią (jeżeli w ogóle mogę to tak nazwać), a to co wypiliśmy zapisujemy przez dodawanie kolejnych szklanek. Wszystkim gorąco polecam!

11 komentarzy:

  1. Za to uwielbiam lato : owoce i warzywa :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piekna jakosć zdjęć <333

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham nektarynki... najlepszy owoc na świecie!~

    Zapraszam :) Odwdzięczam się za obserwacje.
    http://sapphireblog1.blogspot.com/2014/07/pierwsza-paczka-od-dresslily.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również miałam zacząć biegać ^^ W moim przypadku na mówieniu się skończyło :D
    > MÓJ BLOG <

    OdpowiedzUsuń
  5. O dziękuje właśnie szukałam takiej aplikacji ;)

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chce zacząć ćwiczyć! Ale się nie mogę zmobilizować! Mam teraz dużo czasu i naprawdę się muszę wziąć za siebie :p
    I zdziwiłam się, że w ogóle taka aplikacja istnieje xD
    Obserwuję:)

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjecia !Kocham robić sałatki owocowe ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam sałatki

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aplikacja ciekawa i wypróbuję.
    Doskonale wiem co masz na myśli mówiąc, że lepiej się czujesz po owocach i warzywach. Interesuję się zdrowym odżywianiem i jak najbardziej mi to odpowiada. Swoimi zdjęciami, śmiało zachęcasz innych. Gratuluję!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://bruise-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


  10. fajne masz zainteresowanie - ciekawe ile wytrzymasz :)



    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia Ci wyszły świetne c:
    moje dziwne pytanie :

    JAKIEJ CZCIONKI UŻYWASZ NA TELEFONIE ???
    (możesz odpisać u mnie na blogu w komn.?)

    Mój Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze! Naprawdę motywują!
Jeśli spodobał Ci się mój blog, to zaobserwuj i zostań na dłużej!
Nie uznaje obserwacji za obserwację.