czwartek, 26 czerwca 2014

DIY

Hej!
Za oknem deszcz, a ja mam dla was kolejne DIY. Samą inspirację podpatrzyłam u innych blogerek, jednak wykonanie jest tylko moją inwencją twórczą. A co dokładnie jest moim obiektem działań? To tablica korkowa. Moja jest z ikei, ale na pewno można ją też znaleźć w każdym sklepie meblowym. Jeśli już w ostateczności nie znajdziecie jej nigdzie możecie również zrobić ją sami. Ze styropianu i materiału. Obijacie styropian materiałem i przybijacie ramę z drewna. Gotowe.
Moja tablica przed "renowacją" wyglądała dosyć fatalnie. Oczywiście główne zadanie tablicy korkowej to przyczepianie ważnych notatek i przypomnień. Tak było wcześniej i u mnie. Jednak jak widzicie, nie wyglądało to najlepiej.



Postanowiłam więc, że nadal spełni funkcję organizacyjną a przy okazji będzie też ładnie wyglądać.


Pierwszą rzeczą którą zrobiłam był kolaż. Potrzebne do tego jest tylko kawałek kartki i gazeta o tematyce która nas interesuje.
 
Tak oto prezentuje się mój kolaż.
 




Aby tablica nie tylko ładnie wyglądała, postanowiłam również wykonać własnoręczny kalendarz.
 
                                                             Literki zrobiłam sama.
 
 
 
 
A oto efekt końcowy. Mam nadzieję, że Wam się spodobało bo mi bardzo. Do następnego!
 
 
 
 
Jeśli chodzi o kalendarz i jego dół to pewnie zastanawiacie się co ja znowu wymyśliłam. Po prostu zostało mi trochę miejsca i źle to wyglądało więc postanowiłam, że go jakoś ozdobię no i tak wyszło.
 
 
A.
 
 
 
 
 


14 komentarzy:

  1. Pomysłowe - bardzo mi się podoba, naprawdę świetnie wygląda ♥♥ ;)

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super diy


    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mery i Blue robiły takie same diy w ostatnim poście.

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    FANPAGE:
    https://www.facebook.com/sapphireblog/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że samą inspirację podpatrzyłam u innych blogererk, jednak wykonanie jest moją inwencją twórczą. :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł, może go wypróbuję, bo moja tablica też prezentuje się nieciekawie :)
    pozdrawiam :)
    www.alternatywnaaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz tablica wygląda rewelacyjnie :) I nawet na kolażu znalazł się "mój" telefon :D Haha :D
    Zapraszam na nowy wpis :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie, ja już ze swojej tablicy zdjęłam plan lekcji i poczułam wakacje :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyszła ci ta tablica :)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna tablica :)

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł! Ja taką tablicę miałam w moim starym pokoju, niestety w obecnym nie mam na nią miejsca. ;)

    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny DIY ;) Ja na swojej tablicy korkowej mam powieszone medale i przypięte pocztówki ;d

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :)
    Obs za obs?
    http://sagiralla-sagi.blogspot.com/
    Odpowiedz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze! Naprawdę motywują!
Jeśli spodobał Ci się mój blog, to zaobserwuj i zostań na dłużej!
Nie uznaje obserwacji za obserwację.